Goed om te weten
Voor jou als (toekomstig) bewoner hebben we een aantal belangrijke zaken op een rij gezet.
Zo kun je hier:
- jouw eventuele klachten kwijt;
- meer vinden over de privacy die je mag verwachten;
- en onze huisregels bekijken.

Klachten?
Laat het ons gelijk weten. Dat kan natuurlijk bij jouw woonbegeleider. Deze zal kijken of de
klacht direct opgelost kan worden. Natuurlijk kun je ook telefonisch of per post een klacht
indienen. Per post kun je jouw klacht opsturen naar:
Stichting De Instap
T.a.v. Directie
Postbus 8090
6710 AB Ede
Ook kun je via onderstaand formulier een klacht indienen. Wij maken dan een afspraak om
met jou over de klacht te praten.
Jouw privacy
Uiteraard is jouw privacy van groot belang. Onze stichting respecteert en beschermt jouw
privacy. We werken volgens de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming).
We laten dus zien welke gegevens van jou worden bewaard en hoelang we dat doen. Ook
leggen we uit waarom we dat doen en hoe we deze beschermen. Dat allemaal hebben we
opgeschreven in onze privacyverklaring. Die kun je hier nalezen.
Huisregels
We hebben zo min mogelijk regels. Toch zijn er een aantal nodig om het verblijf voor
iedereen prettig, gezond en veilig te houden.
Dus wat verwachten wij van jou?
In de eerste plaats laat je zien dat je ‘de wil hebt’ om een beter leven op te bouwen. Dat is
natuurlijk het allerbelangrijkst.
Verder zijn dit onze algemene huisregels:
- Je volgt het hele programma: wonen, begeleiding én dagbesteding;
- Thuis heb je geen verdovende middelen. Ook geen alcohol.
- Je ontvangt thuis geen bezoek.
- Helaas is er geen plek voor huisdieren.
- Je bent eerlijk over je activiteiten buitenshuis.
- Je veroorzaakt geen overlast. Bijvoorbeeld door dronkenschap.
- Je doet niets strafbaars.
- Harddrugs zijn overal verboden.
Als je deze regels respecteert wordt jouw verblijf bij ons een succesvolle ‘instap’ in de
samenleving.
Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op.